Moda na sprzęt

Istnieje na rynku komputerowym pewna bardzo specyficzna grupa klientów, którzy przy wyborze sprzętu dla siebie kierują się kryteriami, które wielu innym osobom mogą się wydawać dziwne. Można by je nawet nazwać pobudkami snobistycznymi. Ale producenci dostrzegają ich bardzo dobrze, bo ta grupa klientów jest dla nich bardzo łakomym „kąskiem”, gdyż są w stanie wydać na to, co im się spodoba, dużo więcej niż przeciętny użytkownik. Mowa jest tu o klientach nakierowanych na nowości, dla których sprzęt, jaki posiadają nie musi mieć najlepszych parametrów, nie musi mieć największego twardego dysku, czy największej pamięci. Oczywiście dobrze, jeśliby miał( i tak też zresztą często jest) ale oni i tak raczej nie będą w stanie wykorzystać w pełni tego co oferuje. Dla tej grupy osób komputery są po prosu gadgetem, którym starają się wyrazić swoją osobowość i pokazać światu kim są. Dlatego wybierają często produkty konkretnego producenta, bo on jest kultowy, jest modny, a jego sprzęt wygląda zdecydowanie najlepiej. Kierują się często przy wyborze kolorem i designem, a nie siłą jego procesora. Bardzo często taki sprzęt jest wykorzystywany tylko do najprostszych zadań jak odbieranie poczty, czy przeglądanie stron internetowych, do czego wystarczyłby najprostszy komputer za o wiele mniejsze pieniądze, ale dla tego segmentu klientów jest niedopuszczalne kupienie czegoś, co jest niemarkowe.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

>